פילאטיס

שיעור להארכת השרירים תוך התמקדות על תנועתיות, שרירי יציבה, הארכת טווח  התנועה וחיזוק הגוף. 

יוגה/פאואר יוגה

תרגול זורם של תנוחות ותנועות התורמות לשיפור רווחת הגוף ויצירת איזון והרמוניה בין הגוף, הנפש והרגש. תרגולי טכניקת נשימה והרפיה שנועדו לבנות גישה בריאה, חיונית ומאוזנת לחיים.

חדר הכושר משתרע על שטח של 200 מ"ר

חדר כושר

בריכה בגודל 25 מטר ובה 8 מסלולי שחיה מרווחים

     שעות קבלת קהל/מזכירות

  • ימים א' - ה': 08:30 - 13:00 
  • ימים א'-ה': 16:00 - 19:00
  • יום ו': 08:30 - 11:30

 

 

 

 

 

     שעות פעילות הבריכה

  • ימים א' - ה': 06:00 - 15:00 | 21:00 - 22:30 
  • יום ו': 06:00 - 14:00
  • יום שבת: 07:00 - 18:00

 

 

 

 

 

בריכה חצי אולימפית

 לפרטים נוספים וסיור במרכז אפולוניה
אנא השאירו שם טלפון ומייל ונחזור אליכם בהקדם.

09-8342322

     שעות הפעילות של המרכז

  • ימים א' - ה': 06:00 - 22:30 
  • יום ו': 06:00 - 18:00
  • יום שבת: 07:00 - 18:00

 

 

 

 

 

מרכז הספורט אפולוניה פותח את שעריו לתושבי העיר לחיים בריאים. המתחם המרשים מהחדישים  במדינה משתרע על שטח של 3,700 מ״ר ובתוכו: בריכת שחייה חצי אולימפית, אולם אומנויות לחימה וחדר חוגים. 


מרכז לספורט אפולוניה ממקום בלב שכונת מגורים ובשכנות לבינתחומי הרצליה. סביבו טיילת יפה.

 

עמותת בני הרצליה © כל הזכויות שמורות

המרכז המפואר ביותר בישראל - צרו עימנו קשר היום!

רחוב נתן אלתרמן 27 הרצליה (מול הבינתחומי)

עיצוב ומתיחות / עיצוב וחיטוב / עיצוב וחיזוק

שיעור המתמקד בחיזוק וגמישות, שיפור טווחי תנועה, יציבה וזרימה תנועתית.

פלדנקרייז

שיטת פלדנקרייז היא שיטה שמטרתה ללמד לשכלל את יכולת התנועה באמצעות הרחבת המודעות העצמית של האדם לגופו תוך הרחבת הדימוי העצמי הגופני של האדם.

 

השיטה פונה לכל אדם המעוניין לשפר את תפקודו הגופני והנפשי.

התעמלות במים

זו אחת הפעילויות היעילות ביותר לשיפור הכושר הגופני, שיפור הקואורדינציה וגמישות, הגדלת טווחי תנועה במפרקים, חיטוב, ושיפור סיבולת לב ריאה. כל זה תוך מיזעור נזקים אפשריים למפרקים.

אימון מחזורי / תחנות

האימון המחזורי הנו פעילות מתמשכת הכוללת מגוון תרגילים שונים המפעילים קבוצות שרירים שונות. התרגילים מתבצעים בחזרות מרביות ובזמן קצר יחסית . סבב התרגילים מתוכנן לפי זמן נתון ומאורגן ברצף קבוע המאזן בין קבוצות השרירים הפועלות.

פיטבול מתיחות

עבודה עם הכדור בשיעורי פיטבול מאריכה את השרירים ותורמת לפיתוח גמישות המפרקים. עקב גמישות הכדור, הפיט בול מפעיל את השרירים המייצבים, האחראים לאיזון הגוף במרחב ומהווה אביזר מושלם לעבודה על שיווי המשקל.

 

אימון הפיטבול יעיל מאוד לשיפור בעיות יציבה אופייניות, או עמידה רפויה, המתאפיינת בכתפיים שמוטות. כמוכן, כדור הפיטבול הינו לאביזר מעולה בהתעמלות לנשים בהריון.

חוגים במרכז אפולוניה

לוח חוגים 

ועוד מבחר רב של חוגים