רחוב נתן אלתרמן 27 הרצליה (מול הבינתחומי)

המרכז המפואר ביותר בישראל - צרו עימנו קשר היום!

עמותת בני הרצליה © כל הזכויות שמורות

מרכז הספורט אפולוניה פותח את שעריו לתושבי העיר לחיים בריאים. המתחם המרשים מהחדישים  במדינה משתרע על שטח של 3,700 מ״ר ובתוכו: בריכת שחייה חצי אולימפית, אולם אומנויות לחימה וחדר חוגים. 


מרכז לספורט אפולוניה ממקום בלב שכונת מגורים ובשכנות לבינתחומי הרצליה. סביבו טיילת יפה.

 

     שעות הפעילות של המרכז

  • ימים א' - ה': 06:00 - 22:30 
  • יום ו': 06:00 - 18:00
  • יום שבת: 07:00 - 18:00

 

 

 

 

 

09-8342322

 לפרטים נוספים וסיור במרכז אפולוניה
אנא השאירו שם טלפון ומייל ונחזור אליכם בהקדם.

בריכה חצי אולימפית

     שעות פעילות הבריכה

  • ימים א' - ה': 06:00 - 15:00 | 21:00 - 22:30 
  • יום ו': 06:00 - 14:00
  • יום שבת: 07:00 - 18:00

 

 

 

 

 

     שעות קבלת קהל/מזכירות

  • ימים א' - ה': 08:15 - 12:45 
  • ימים א'-ד': 16:00 - 19:00
  • יום ו': 08:30 - 11:30

 

 

 

 

 

בריכה בגודל 25 מטר ובה 8 מסלולי שחיה מרווחים

חדר כושר

חדר הכושר משתרע על שטח של 200 מ"ר

פילאטיס

שיעור להארכת השרירים תוך התמקדות על תנועתיות, שרירי יציבה, הארכת טווח  התנועה וחיזוק הגוף. 

יוגה/פאואר יוגה

תרגול זורם של תנוחות ותנועות התורמות לשיפור רווחת הגוף ויצירת איזון והרמוניה בין הגוף, הנפש והרגש. תרגולי טכניקת נשימה והרפיה שנועדו לבנות גישה בריאה, חיונית ומאוזנת לחיים.

עיצוב ומתיחות / עיצוב וחיטוב / עיצוב וחיזוק

שיעור המתמקד בחיזוק וגמישות, שיפור טווחי תנועה, יציבה וזרימה תנועתית.

פלדנקרייז

שיטת פלדנקרייז היא שיטה שמטרתה ללמד לשכלל את יכולת התנועה באמצעות הרחבת המודעות העצמית של האדם לגופו תוך הרחבת הדימוי העצמי הגופני של האדם.

 

השיטה פונה לכל אדם המעוניין לשפר את תפקודו הגופני והנפשי.

התעמלות במים

זו אחת הפעילויות היעילות ביותר לשיפור הכושר הגופני, שיפור הקואורדינציה וגמישות, הגדלת טווחי תנועה במפרקים, חיטוב, ושיפור סיבולת לב ריאה. כל זה תוך מיזעור נזקים אפשריים למפרקים.

אימון מחזורי / תחנות

האימון המחזורי הנו פעילות מתמשכת הכוללת מגוון תרגילים שונים המפעילים קבוצות שרירים שונות. התרגילים מתבצעים בחזרות מרביות ובזמן קצר יחסית . סבב התרגילים מתוכנן לפי זמן נתון ומאורגן ברצף קבוע המאזן בין קבוצות השרירים הפועלות.

פיטבול מתיחות

עבודה עם הכדור בשיעורי פיטבול מאריכה את השרירים ותורמת לפיתוח גמישות המפרקים. עקב גמישות הכדור, הפיט בול מפעיל את השרירים המייצבים, האחראים לאיזון הגוף במרחב ומהווה אביזר מושלם לעבודה על שיווי המשקל.

 

אימון הפיטבול יעיל מאוד לשיפור בעיות יציבה אופייניות, או עמידה רפויה, המתאפיינת בכתפיים שמוטות. כמוכן, כדור הפיטבול הינו לאביזר מעולה בהתעמלות לנשים בהריון.

חוגים במרכז אפולוניה

לוח חוגים 

ועוד מבחר רב של חוגים

קבוצת ריצה במרכז ספורט אפולוניה

קבוצת הריצה בהדרכת בר רדנסקי אלוף ישראמן 2016